Termeni și condiții

Articolul 1 – SCOP

Termenii și condițiile generale de vânzare se vor aplica tuturor vânzărilor de  produse și servicii de către S.C. CONCEPT POINT ZERO S.R.L. cu sediul social în Sat Dudu, Comuna Chiajna, Strada Rezervelor, numărul 72, bloc 3, scara 1, etaj 6, apartament 100, județul Ilfov, cu numărul de ordine în Registrul Comerțului J23/29/08.01.2020, cod unic de înregistrare fiscală 42078900 în calitate de administrator al magazinului virtual www.cp-zero.ro

În sensul prezentului document, termenii de mai jos au următoarele semnificații:

  • „Cumpărător”: persoana, firma, companie sau alta entitate juridică care emite o Comandă.
  • „Vânzător”: societatea comercială S.C. CONCEPT POINT ZERO S.R.L..
  • „Produs”: orice articol pus la dispoziția Cumpărătorului de către Vânzător.
  • „Comandă”: un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Produsele și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Produse și să facă plata acestora.
  • „Contract”: o Comandă confirmată de către Vânzător.
  • „Specificații”: toate specificațiile și/sau descrierile Produselor așa cum sunt precizate în Comandă.

Articolul 2 – DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei Comenzi pe site-ul https://cp-zero.ro Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile.

Comanda va fi compusă din următoarele documente, în ordinea importanței:

  1. Comanda (împreună cu mențiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) și condițiile sale specifice;
  2. Specificațiile Cumpărătorului (acolo unde este cazul);
  3. Acceptarea termenilor și condițiilor descrise în cadrul prezentei pagini.

Dacă Vânzătorul confirmă Comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii.

Acceptarea Comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbala (telefonică) sau electronica (pe e-mail) din partea Vânzătorului către Cumpărător.

Vânzătorul nu considera în nici un moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.

Articolul 3 – MODALITATE DE A COMANDA

Vânzătorul pune la dispoziția Cumpărătorului următoarele modalități de a comanda produsele dorite:

  1. online, direct pe site-ul  https://cp-zero.ro/magazin/;
  2. la adresa de mail office@cp-zero.ro specificând toate datele necesare livrării și facturării produselor dorite.

Articolul 4 – MODALITATE DE PLATA

Pentru achitarea contravalorii Produselor Vânzătorul pune la dispoziția Cumpărătorului următoarele modalități de plată:

  1. ramburs (plata se va efectua direct curierului care va aduce comanda la data și la ora stabilite);
  2. prin OP (în acest caz livrarea Produselor dorite se va efectua la adresa dorită de Cumpărător numai după ce contravaloarea produselor a intrat în contul Vânzătorului).

Articolul 5 – MODALITATE DE TRANSPORT ȘI LIVRARE

Vânzătorul se obligă să livreze Cumpărătorului Produsele în termen de 2-7 zile de la data confirmării Comenzii, pentru Produsele aflate în stocul curent.

Acest termen este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de voința Vânzătorului. Daca unul ori mai multe dintre Produsele comandate nu se mai afla pe stoc, Cumpărătorul va fi înștiințat în acest sens, termenul de livrare pentru aceste Produse fiind de 10 ÷ 31 zile calendaristice.  

Produsele se livrează în limita stocului disponibil. 

Comanda plasata în site nu presupune angajament ferm de livrare.

În unele situații produsele se delistează și vânzările se fac numai în limita stocului disponibil.Vânzătorul va preda pachetul care conține Produsele comandate de Cumpărător agentului de livrări de la serviciul de curierat ales, moment în care Cumpărătorul va fi înștiințat printr-un email de statusul Comenzii sale (Expediată către curier).

  • Prețul transportului este afișat în pagina de finalizare a comenzii
  • Vânzătorul pune la dispoziția Cumpărătorului poate alege opțiunea „check on delivery”, acest serviciu oferindu-i Cumpărătorului posibilitatea de a deschide și vizualiza conținutul coletului înainte de confirmare. Costul acestei opțiuni este de 5 lei.
  • Pentru produsele cu greutate sau volumetrie ridicată se poate percepe taxă suplimentară, calculat volumetric ( calcul per kg in funcție de volum produs) .

In cazul  produselor volumetrice vi se va transmite  costul livrării pe e-mail sau vi se va comunica telefonic. De asemeni acest tip de livrare nu poate fii efectuat cu plata ramburs, ci doar prin op în avans .

  • Prețurile afișate  sunt exprimate în LEI și conțin TVA.
  • Anumite comenzi pot fii livrate numai cu plata in avans OP, in special comenzile complexe cu multe repere sau produse aduse pe comenzi speciale.

Articolul 6 – POLITICA DE RETURNARE

Conform Ordonanței nr. 130 din 31 august 2000 actualizată la 31 august 2008  privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță capitolul II:

  • Art. 7. – (1) Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:

a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator;

b) pentru servicii, din ziua încheierii contractului.

  1. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunțării contractului de către consumator.
  • Art. 10. – Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit altfel:

a) contracte de furnizare de servicii a căror execuție a început, cu acordul consumatorului,

b) contracte de furnizare de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

2. Pentru returnarea Produsului sau Serviciului comandat, Cumpărătorul trebuie să notifice în scris acest lucru la adresa de email office@cp-zero.ro. Numai cererile scrise se vor lua în considerare. In maxim 30 de zile de la data returnării Vânzătorul va înapoia contravaloarea produsului sau avansul pentru prestarea serviciului în contul bancar al Cumpărătorului. Cheltuielile de returnare a produselor livrate și comisioanele bancare vor fi suportate de Cumpărător și se vor scădea din suma de returnat.

3. De asemenea, Cumpărătorul poate returna un Produs livrat greșit de către Vânzător. Și în acest caz Cumpărătorul trebuie să notifice în scris acest lucru în termen de maxim 24 ore de la data primirii coletului la adresa de e-mail: office@cp-zero.ro

4. În eventualitatea în care Produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris a Vânzătorului la adresa de email office@cp-zero.roin termen de 48 de ore de la primirea produsului. În situația în care Produsul nu mai este disponibil fie se va înlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia.

5. Cumpărătorul se obligă sa returneze Produsul în ambalajul original, însoțit de toate accesoriile și documentele originale. Nu se pot returna (vor fi refuzate de către Vânzător) Produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, etc.

6. Cablurile electrice, bara de cupru sau orice alt produs debitat (tăiat la dimensiuni personalizate) se considera produs la comanda, nereturnabil, de asemenea plata pentru aceste produse se face anticipat , și în anumite cazuri există taxă de debitare. 

7. Produsele aduse pe comanda personalizată, la cererea clientului, nu se pot returna.

8. Produsele fabricate pe comanda specială a clientului, sau produse ajustate la lungimile solicitate de către client (de exemplu – tăiere cabluri la lungime solicitată sau realizarea unui tablou electric conform schemei electrice primite de la client) nu se pot returna, acestea sunt considerate produse personalizate și nu mai pot fi comercializate. 

9. Pentru corpurile de iluminat decorativ care se aduc din import pe comanda, se percepe plata unui avans sau chiar a sumei integrale, acest tip de produs, adus pe comanda ferma, nu poate fi returnat.

10. Pentru Blocurile de măsură a energiei se percepe plata integrală în avans și nu se pot returna.

Articolul 7 – PROMOȚII, DISCOUNTURI ȘI CONCURSURI

  1. Vânzătorul  își stabilește singur regulamentele promoțiilor și a concursurilor pe care le organizează. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștință eventualilor participanți numai prin intermediul site-ului propriu sau prin mesaje de postă electronică. De promoții beneficiază doar acele Comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site. De asemenea promoțiile se aplică doar Comenzilor care sunt înregistrate de către companie în perioada de timp în care promoția este validă și numai în limita stocului disponibil.  Vânzătorul nu garantează disponibilitatea Produselor pentru promoție și o poate întrerupe sau anula în orice moment fără nici o notificare prealabilă.
  2. Pentru Cumpărătorii fideli, funcție de valoarea și frecvența Comenzilor, Vânzătorul poate oferi facilități de preț negociabile direct.

Articolul 8 – EXTINDEREA OBLIGAȚIILOR VÂNZĂTORULUI

Vânzătorul își va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în Comandă și va livra Produsele care îndeplinesc cerințele, nevoile și specificațiile Cumpărătorului;

Informațiile prezentate pe site-ul Vânzătorului au caracter informativ și pot fi modificate de către Vânzător, fără o anunțare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerenta structurii informației, descrierile Produselor pot fi incomplete însă Vânzătorul face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru ca produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat.

Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interacțiunea cu acesta,  postarea opiniilor vizavi de Produse sau comunicarea prin adresele menționate la rubrica „contact„. Vor fi excluse din site sau ignorate, păreri sau adresări ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat.

Vânzătorul, are libertatea de a gestiona informațiile primite, fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

Articolul 9 – TERMENE, PENALITĂȚI

  1. În cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare și/sau pornire a Comenzii, Vânzătorul este obligat să anunțe Cumpărătorul de termenul estimat de finalizare a livrării.
  2. În cazul în care Cumpărătorul întârzie din vina sa plata mărfurilor sau a serviciilor primite în termenul prevăzut în factura emisă de Vânzător, este obligat la plata unei penalități de 0,5% pe zi din suma datorată.
  3. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea Produselor Comanda va fi anulată.

Articolul 10 – RISCURI ȘI RESPONSABILITĂȚI

În afară de cazul în care este agreat de Vânzător și Cumpărător diferit, Vânzătorul se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate cu Produsele în momentul predării acestora către societatea de curierat intern cu care Vânzătorul colaborează sau către reprezentantul Cumpărătorului.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Vânzătorul va efectua livrarea Produselor pe teritoriul României.

Articolul 11 – TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Proprietatea asupra Produselor va fi transferată în momentul efectuării plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului). În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora. Vânzătorul nu poate fi făcut responsabil de conținutul coletelor expediate decât dacă există un document încheiat de către Cumpărător și reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

Articolul 12 – RĂSPUNDERE

  1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Produselor după livrare și în special pentru pierderea Produselor.
  2. Vânzătorul va fi răspunzător în cazul in care sub-contractanții și/sau partenerii săi de orice fel implicați în executarea Comenzii nu îndeplinesc oricare din obligațiile contractuale.
  3. Vânzătorul nu răspunde de eventualele defecțiuni ale Produselor cumpărate. Toata responsabilitatea acestor defecțiuni și repararea lor revine în sarcina importatorului și service-ului autorizat. Toate Produsele sunt însoțite de certificatul de garanție original emis de furnizorul nostru.

Articolul 13 – FORȚA MAJORĂ

Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Articolul 14 – LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii născute din interpretarea și executarea acestui contract se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente de la sediu Vânzătorului.

Articolul 15 – PREVEDERI DIVERSE

  1. Dacă una sau mai multe prevederi din cele enumerate mai sus sunt in conflict cu oricare cerință legal aplicabilă, numite prevederi nu vor fi aplicate și părțile se vor strădui împreună să convină asupra unor noi prevederi care să respecte spiritul prevederilor inițiale.
  2. Părțile din contract vor fi considerate contractanți independenți și niciuneia din părți nu i se acordă dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligație pe seama sau în dauna celeilalte. Termenii și condițiile din acest contract înlocuiesc alte înțelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre părțile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract și nu pot fi modificate sau schimbate decât prin înțelegere scrisă și semnată de ambele părți.
  3. Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu cumpărarea și lansarea comenzii, Cumpărătorul acceptă fără obiecțiuni condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.
X